လူေတြ အားလုံး ျပန္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ပြဲ ကေနျခင္းက လုံးဝကုိ မွားယြင္းေသာ လုပ္ေဆာင္ မႈ ျဖစ္ေနတယ္လုိ႔ ျမင္ပါတယ္။ ပရိသတ္ေတြက အႏုပညာ သမားေတြ ကုိ ခ်စ္ပါတယ္။ ခ်စ္ေတာ့ မုိးလင္း အထိ ၾကည့္ပါတယ္။ ေနာက္ေန႔ အလုပ္ မလုပ္ႏုိင္ေတာ့ဘူး။ သူတုိ႔ရဲ႕ ခြန္အားေတြ က်႐ႈံးတယ္။ တုိင္းျပည္ ရဲ႕ ခြန္အားေတြ က်႐ႈံးတယ္” လုိ႔ အႀကံ ျပဳေျပာၾကားလာတဲ့ သူကေတာ့ သဘင္ မင္းသားႀကီး ဦးမုိးမင္းပဲ ျဖစ္ပါ တယ္။
ဒီေန႔ေခတ္ ဇာတ္သဘင္ ေလာကမွာ ႐ုပ္ဝတၴဳ
ပစၥည္းေတြ၊ ျမန္မာမႈ ပစၥည္းေတြ၊ ျမန္မာမႈ အႏု ပညာေတြ ကုိေဖာ္က်ဴးမႈေတြ၊
ပရိသတ္အေပၚ အန္တာတိန္း မန္႔ ျပဳ လုပ္မႈေတြ မွာ တုိးတက္လာေၾကာင္း သဘင္
မင္းသားႀကီး ဦးမုိးမင္းက ေျပာျပပါတယ္။
“က်႐ႈံးလာတာ က်ေတာ့ ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်းမႈ
လုပ္တယ္ ဆုိတာက ေဖ်ာ္ ေျဖေရး ႐ုိးရာ ယဥ္ေက်းမႈေလ။ တကယ္တမ္း ဆုိ၊ ငုိ၊ ေျပာ
အတတ္ ပညာ ကေတာ့ ခဲယဥ္းေန ပါၿပီ။ အဲဒါ ကုိလည္း ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ သို႔
ေသာ္ျဖစ္ႏုိင္ေျခ ေတာ္ေတာ္ ေလ်ာ့ ေနၿပီလုိ႔ ေတြ႕ေနရတယ္။ ပညာရွင္ ေတြ
ေတာ္ေတာ္ နည္းပါးသြားတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ပါ။ ပညာရွင္ နည္းပါး တယ္ဆုိတာက
သူတုိ႔ေၾကာင့္ မဟုတ္ ပါဘူး။
ပရိသတ္ ေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္။ အေျခအေန က
လက္မခံေတာ့တာပါ။ အေျခအေန က လက္မခံေတာ့တာ ကုိ ဇြတ္ အတင္း လုပ္ရတာ တအား
ပင္ပန္းပါတယ္။ အႏုပညာသမား က သူ႕အႏုပညာကုိ သိတယ္။ ဆုိ၊ ငုိ၊ ေျပာ
မကြၽမ္းက်င္တဲ့ သူက မကရဲဘူး။ မဆုိရဲဘူး။ မဆုိ ရဲေတာ့ မဆုိဘူး။ မဆုိေတာ့
မတတ္ဘူး။ မရမေန လုပ္ရမယ္ဆုိေတာ့ မဟုတ္တာႀကီး ကုိ ဆုိရတာ ရွက္လည္း ရွက္တယ္။
ေအာက္က လူကလည္း မဟုတ္ဘူး လုိ႔ ေျပာ ဦးမယ္။ အဲဒီေတာ့ ေနာက္ ဆုတ္ရင္း၊
ဆုတ္ရင္းနဲ႔ ေခ်ာက္ထဲ က်ရတာပါ။ တကယ့္ ဆုိ၊ ငုိ၊ ေျပာ၊ အတတ္ပညာ ကေတာ့
တျဖည္းျဖည္း နဲ႔ ေနာက္ဆုတ္ေနပါၿပီ” လုိ႔ ဇာတ္ သဘင္ ရဲ႕ တုိးတက္မႈ၊
ဆုတ္ယုတ္မႈ နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သဘင္ မင္းသားႀကီး မုိးမင္းက သူ႔ရဲ႕ အျမင္ကုိ
ေျပာျပ ပါတယ္။
လင္းအကၡရာ/popularmyanmar
No comments:
Post a Comment