မႏၱေလးၿမိဳ႕အတြင္း စည္းကမ္းပ်က္ ယာဥ္မ်ားကို ပူးေပါင္း စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ႏွင့္
စစ္ေဆးရာ၌ အရက္ေသစာ ေသာက္စားကာ ေမာင္းႏွင္သည္ကို ေတြ႕ရွိလွ်င္
လုိင္စင္အနည္းဆုံး သုံးလပိတ္ၿပီး ထိေရာက္ေသာ ျပစ္ ဒဏ္မ်ား ခ်မွတ္သြား
မည္ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၱေလးတုိင္း အစိုးရအဖြဲ႕ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန
၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္ဆန္းက မတ္လ၂၅ရက္တြင္ မဇ္ၥ်ိမကို ေျပာသည္။
“အရက္ေသစာ ေသာက္စား ေမာင္းႏွင္ရင္ အနည္းဆုံး လုိင္စင္သုံးလ ပိတ္မယ္။
ဒဏ္ေငြကို ထိထိေရာက္ ေရာက္ေပးေဆာင္ ေစမွာျဖစ္ပါတယ္” ဟု ၀န္ႀကီးက ေျပာသည္။
စည္းကမ္းမဲ့ဆုိင္ကယ္မ်ားကို ဖမ္းဆီးအေရးယူရန္စီစဥ္ျခင္းျဖစ္ၿပီး
အခ်က္ျပမီးပြိဳင့္၁၂ခုတြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ အသံခ်ဲ႕စက္မွတစ္ဆင့္ သတိေပးျခင္း၊
ႏုိင္ငံပုိင္ သတင္းစာမ်ား၊ အက္ဖ္အမ္ေလလိႈင္းမ်ားမွ တစ္ဆင့္ ေၾကညာ
လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္။
ဖမ္းဆီးမႈမ်ားကို မတ္လ၂၃ရက္မွ စတင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အခ်က္အခ်ာက်ေသာ
လမ္းမမ်ားျဖစ္သည့္ ၂၆လမ္း၊ ၆၆ လမ္းႏွင့္ ၆၈ လမ္းၾကား၊ ၂၆လမ္း၊ ၇၃ လမ္းႏွင့္
၂၄ လမ္းၾကား၊ လမ္း ၈၀၊ ၂၄ လမ္းႏွင့္ ၂၅ လမ္း ၾကား သုံးေနရာတြင္
အဖြဲ႕သုံးဖြဲ႕ ျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။
၂၃ရက္တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ႏွစ္စီး၊ ဆုိင္ကယ္ ၂၀၆ စီး အေရးယူခဲ့ၿပီး ၂၄ ရက္တြင္
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေျခာက္ စီး၊ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္အစီး၃၂၀၊ စုစုေပါင္း
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ရွစ္စီးႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ ၅၂၆ စီး တုိ႔ကို အေရးယူထားသည္။
ဖမ္းဆီးအေရးယူရာတြင္ လုိင္စင္အေထာက္အထား မျပႏုိင္ေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္
တစ္စီးႏွင့္ ဆုိင္ကယ္ငါးစီး ဖမ္းဆီးရမိခဲ့သည္။
စည္းကမ္းပ်က္ယာဥ္မ်ားနည္းတူ ၿပိဳင္ကားမ်ားအရွိန္ျပင္းစြာ
ညပုိင္းေမာင္းႏွင္ျခင္းႏွင့္ အရက္ေသစာ
ေသာက္စားေမာင္းႏွင္စီးနင္းျခင္းမ်ားကို အဓိကထားအေရးယူေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္သည္။
ျပႆနာ ျဖစ္ပြားမႈ မျဖစ္ေစရန္ ဆုိင္ကယ္၊ ကားမ်ားတြင္ လက္နက္မ်ားပါ၊ မပါကို
လည္း စစ္ေဆးသြားမည္ျဖစ္သည္။
“ကား၊ ဆုိင္ကယ္အေရအတြက္မ်ားျပားလာတာနဲ႔အမွ် စည္းကမ္းပိုင္းဆုိင္ရာကို
ပိုမုိထိန္းသိမ္းေဆာင္ရြက္ဖို႔လုိလာပါတယ္။ ယာဥ္စည္းကမ္းအျပင္ လက္နက္သယ္
ေဆာင္ရမ္းကားမႈမျဖစ္ေအာင္လည္း စစ္ေဆး အေရးယူေနပါတယ္” ဟု အမွတ္ (၁၁)၊
ယာဥ္ထိန္း ရဲတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး႐ုံးမွ တာ၀န္ရွိသူက ေျပာသည္။
စည္းကမ္းမလိုက္နာသူမ်ားအား ဖမ္းဆီးအေရးယူျခင္းအျပင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္
ဆုိ႔မႈမရွိေစေရးအတြက္ ဆုိင္ ကယ္မ်ားကို ညာဘက္ယာဥ္ေၾကာတြင္သာ
ေမာင္းႏွင္ရန္စီစဥ္ျခင္း၊ ဖရီးေ၀း(Free Way) ေဖာ္ေဆာင္ကာ ယာဥ္ေၾကာရွင္းလင္းျခင္းႏွင့္ အဆင့္မီ မီးပြိဳင့္မ်ား ထပ္တုိးတပ္ဆင္ျခင္းတုိ႔ ကို လုပ္ေဆာင္ေနသည္။
Mizzima - News in Burmese
No comments:
Post a Comment